Thursday, October 28, 2010

cerite duda

1- Mohd Anas (Feb 2004 - August 2005) - boyfren yang pertame. so bile da bercinte tuh macam batak skit. ahaha. but all i can remember bout him is he is very GOOD LOOKING kind of guy. aku rase macam die la mamat paling kacak penah aku couple. ehehe. mane taknye. bile aku couple dengan die je sure ade pempuan yang tak uas ati. duk jeles2 tengok aku dating. BANGGA sehh. ahaha.

2- Syed Muzaffar (Feb 2007 - Jan 2008) - 2nd boyfie. time dengan Afar cam di awangan. segalenye untukmu. ahaha. macam teruja je bile jadi gf die. yay! but it end up with the broken heart. tayah ceta lah coz rite now im having a good relationship with him. tho it just a fren but still kan? so to Afar. muchos gracias! think we better just a fren than a boyfie/girlfie. keep it up bro! ;))

3- Ahmad Hazrin (Feb 2008 - March 2009) - duda ke3. tak suke tak suke. yang sukenye pasal die cool. die kreatif walaupun sangat tua tuk aku. still we can get along a year. reason we broken up= die super jealous. adoi. dengan kawan aku pun cam nak jeles. cam irrelevant je. mule2 aku cam budget nak kawen dengan die sebab die cam perfect la tuk aku. tapi 1 je yang tak best suke pukul. hmm... dan yang lagi tak best mama aku tak abes2 tanya aku kenape aku tinggalkan die. sayang betul mak aku dengan die. wekk!! well, past is past.

4- Mohd Fikri Aizad (April 2009 - Dec 2009) - terbaik! die terlalu baik! sume macam tanya aku kenape aku tinggal kan die. dalam banyak2 boyfie aku die lah yang paling baik. aku tinggalkan die coz aku bosan dengan sikap fam members die specially adik die. rimas!! adik die stalk aku gile2. padahal die sendiri pun tak stalk aku. pastu mulalah ceta tidak2 cakap aku menggedik cakap aku jahat. hmmm... the jealous 1 still envy! kawan2 aku sume cakap rugi aku boke up dengan die. aku da kenal dengan parents die. and parents die pun macam budget kitorg akan kawen laa. segalenye adalah YOU! after broke up ade jugak try nak together balik. tapi macam susah lahh. so aku pun make a decision " i have to forget bout YOU". GOOD LUCK!

5- ??? - ok. this time aku plan nak seriously serious!! penat lahh bercinte ni. parents aku pun da naik penat da tengok aku duk tuka2 boyfren ni. ehehe. tapi yang pelik lagi benarnye, aku tatau nape kawan2 aku pelik bile dorg aku tanya aku ade brape boyfren and aku jwab 4 je. and dorang mesti cakap " ehh shd, 4 je ke? macam tak caya je... sikit betul duda kau!". pelik! perlu ke boyfren reramai ni. apo lahh! sorry...boyfren is to LOVE. not a COLLECTION!

*its been a year i didnt catch any fish! ahaha. maybe aku terlalu DEMAND? or maybe aku terlalu CHOOSY? ntahla. boys come and go lately. ade yang masih menunggu. tapi takle nak commit. so ape yang aku buat skang is go with the flow. ado tu nanti ado lahh. aku akan sayang kau!!