Wednesday, November 17, 2010

putus semuanya.

LOSER? mungkin gelaran tu yang terbaik tuk aku skang. hmmm... pelik kadang2 aku terase marah bile orang kate aku loser. tapi sbenarnye aku tak ble terime kenyataan yang aku ni loser. almaklumla aku ni optimist. tapi tapi sbenanrnye aku lemah. lemah dalam segalanye. tadi aku borak2 dengan mmbr aku. tetibe die cakap dengan aku 'shd, aku rse ko kene carik bf yg ble bimbing ko lah. bf yg ble diharap. bkn nk kate ko lost ke ape. cume ko tuh cpt MENGALAH, SUKE NANGIS walaupun perkare kecik' yekk! betul ker? hmmm... part suke nangis tuh maybe la kut. bukan nak kate aku manje ke ape. cume... ntahla. aku cepat stress. suke stress. stress dlm idup aku da tak lari da. ari2 mesti ade. huh! lagi skali member aku ble sound aku kate mcm ni ' aku tatau nape ko break dgn ekey. aku rse die antare calon yg sesuai tuk ko. yelaa sgt berkaliber sbg bf. die jge ko ckup2. ape ko nk sume dpt. ape yg ya bg ko ya jgk bg die wlupun die x ske bnde tuh' hmm... nk kate aku nyesal break dgn die tade la plak. cme aku tfkr. betul kate mmber aku ni. ssh nk crk org mcm EKEY. well, bg aku past is past. tayah nak igt blk. hmmm... bkn nk ckp aku syg die lg ke. cinta die lg ke. nope! sgt TIDAK! cume nak cakap aku ni cepat putus asa. mengalah. ntahla. aku tatau nape ati aku ni lembut sgt. cbe jgk nk keraskn. tp aku rse tu bkn aku je. hmmm... ohh tolonglahh keraskan hati saya yer. sikit2 aku nangis. orang tengok aku happy je. tapi act aku sedih. sedih dengan hidup aku. kadang2 aku rase aku lost skejap tataw nak uat ape dengan hidup aku. betul la tuh kate kawan aku ni. aku perlukan seseorang yang ble guide aku. aku cube tuk berdikari. tapi takle. maybe tu bukan sifat aku. mungkin effect dari aku ni anak manje kut. mane taknye. kalau aku susah sikit je bapak aku sure tolong. tak kesah bende kecik ke besar. seriously aku macam tak penah rase susah dalam hidup aku. sumenye pasti ade orang tolong. bukan aku tak appreciate ke ape. cume ntahlaa. tooooooo spoil. huh! camane la ni. kadang aku stress/risau takut bile parents aku da tade nanti sape lah yang nak tolong aku. ohh? sure abang2 aku punye. haiyo! sampai bile nak macam ni SHAHEEDA! adoi. probs probs!

tape saya yakin saya ble buang sifat manje, mengalah serta putus asa tu. yess I CAN DO IT! ;)
wish me luck dear! <3